Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - має пройти адаптація і з боку учнів, і з боку вчителів; вчитель має працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості; диференціювати навчання у чотирьох напрямках (зміст, процес, результат, навчальне середовище); планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів; має бути відповідне спонукання та заохочення, щоб учні стали впевненими та незалежними в навчанні .
Також я познайомилася з тим, як диференціювати процес навчання для учнів з особливими потребами і для обдарованих дітей.
Усі вправи та проекти варто розробляти так, щоб допомагати учням розвивати різноманітні складові їх інтелекту. Такий розвиток робить навчання частиною всього життя
Також я познайомилася з тим, як диференціювати процес навчання для учнів з особливими потребами і для обдарованих дітей.
Усі вправи та проекти варто розробляти так, щоб допомагати учням розвивати різноманітні складові їх інтелекту. Такий розвиток робить навчання частиною всього життя
Комментариев нет:
Отправить комментарий