четверг, 23 августа 2012 г.

Портфоліо


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту: БЕЗПЕЧНЕ ДОВКІЛЛЯ: СЕРЕД ПРИРОДИ

Назва навчальної теми

Земля – наш спільний дім.

Основний та другорядні навчальні предмети

Основи здоров’я, українська мова, природознавство.


Вік учнів, клас: 10 -11 років, 5клас


Стислий опис проекту

Навчальний проект «Безпечне довкілля: серед природи» передбачає вивчення навчального матеріалу згідно з державним стандартом та вимогами ХХІ ст. На початку проекту учні формують групи, кожна з яких займається дослідженням своєї теми «Земля – наш спільний дім», «Стихійні лиха», «Відпочинок на природі». В результаті роботи над проектом учні виконують дослідження по темі, створюють пам’ятки  відповідно до теми проекту з метою демонстрації результатів; створюють мультимедійні презентації для захисту проекта

План

Навчальні цілі

Сприяти становленню у дітей екологічної свідомості, усвідомленню ними цінності та унікальності природи, вчити дбати про своє довкілля; відпрацьовувати навички безпечної поведінки під час несприятливих природних умов; застерегти дітей від необережної поведінки під час відпочинку на пляжі, купання у водоймах; сприяти активізації пізнавальної діяльності учнів; розвивати в учнів комунікативні здібності, прагнення до самовдосконалення, зацікавленість у вивченні предмета; вчити вмінню працювати над творчим завданням; виховувати почуття доброти, співчуття, бажання прийти на допомогу; демонстрація старанності та позитивної робочої етики.
Опис оцінювання: Щоб допомогти учням розвивати навички мислення вищих рівнів, розробляти зміст учнівських проектів та здійснювати моніторинг власного навчання, упродовж вивчення навчальної теми проводиться опитування та оцінювання.
Учні використовують Контрольний список, в залежності від того, яку форму представлення результатів роботи в проекті вони обирають, щоб скеровувати своє навчання, відслідковувати тенденції та здійснювати самооцінку свого просування у навчанні.
Також з цією метою використовуються нагадування і підказки, які використовуватимуться як впродовж роботи над проектом, так і наприкінці роботи над проектом.
Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень за допомогою контрольних списків спільної роботи та перегляду продуктів діяльності учнів.
Регулярно ведеться читання блогу дослідження, а наприкінці першого тижня здійснюється тестування учнів за допомогою бланку контролю. В кінці роботи над проектом здійснюється самооцінювання роботи в проекті кожного учня з допомогою контрольного списку запитань до рефлексії наприкінці роботи над проектом.

На початку роботи вчитель показує свою презентацію основних питань, таблиці ЗХД. Впродовж роботи над проектом вчитель проводить анкетування, консультації, проводе оцінювання продуктів проекту, форми надання зворотного зв’язку, використовує формуюче оцінювання. Наприкінці роботи учні захищають проект ( учнівська презентація), робота з таблицями ЗХД.

Діяльність учнів


Учні об’єднуються в групи за вказівкою вчителя. Формуються 4 груп по 6 учнів(повітря, вода, земля, рослини), які будуть відповідати на однакове питання, але в різних сферах життя: Назвіть причини і наслідки забруднення довкілля? Для першої групи: надати першу домедичну допомогу потерпілому при тепловому ударі, для другої групи – Правила поведінки на воді, для третьої групи – Чому необхідно прибирати за собою на природі? Для групи «Рослини» - правила розпалювання вогнища в лісі. по (скласти схему, рольова гра). Перед початком роботи діти отримують форми оцінювання,яка їм допоможе визначитись з об’ємом роботи, при самооцінюванні, допоможе визначитись з пріоритетними моментами в своїй роботі. Учні всіх груп шукають інформацію в Інтернеті щодо теми дослідження, ознайомлюються з презентацією про авторське право та плагіат. Вчаться зберігати анотовані посилання на використані джерела, оформляти списки використаних джерел. Серед учнів обирається група експертів з 3-х чоловік, які з допомогою електронної пошти за створеним графіком відповідають на питання. Учні повинні ретельно дослідити тему перш ніж, як зв'язуватися з експертом електронною поштою. Учні впродовж вивчення теми,  мають використовувати Форму оцінювання , яка допомагає їм ставити свої навчальні цілі і аналізувати власне навчання. Періодичний перегляд та читання їх записів та коментарів дозволяє оцінити розуміння учнів і, при необхідності, скеровувати їх навчання в потрібному напрямку. Поточні продукти своєї роботи, наприклад, план презентації та саму презентацію, учні додають, для оцінювання роботи вчителем. Протягом роботи учні використовують «план діяльності» для того, щоб мати помічника на етапах проведення мозкової атаки, планування, впровадження своїх планів. Цей план також частково є документом для підсумкового оцінювання їх роботи. Учні також використовують «Форму оцінювання з балами.

Про автора

Ім'я, прізвище: Тетяна Лисенко

Фах, навчальний предмет: Вчитель початкових класів, основи 

Здоров`я.

Навчальний заклад: Наталинський навчально – виховний комплекс.

Місто\село, район, область: с. Наталине, Красноградський район, Харківська область.

Контактні дані: tfnjalisenko@gmail.com.ua

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу: 20.08.2012- 27.08.2012

Місце проведення тренінгу: Красноградська гімназія «Гранд»


Тренер: Згонник Оксана Вікторівна


Комментариев нет:

Отправить комментарий